Známe cestu

INVESTOR

Městská část Praha 6

DATUM REALIZACE

2022

MÍSTO

Praha 6

ÚČEL PROJEKTU

Dopravně inženýrské posouzení bylo zaměřeno na komentáře k efektu záměru KEP na širší dotčenou komunikační síť a na prověření kapacit variantně uvažovaných křižovatek v jednotlivých oblastech.

    object(Wind\Models\EntryModel)#357 (9) {
  ["strictAttributes":protected]=>
  bool(false)
  ["fieldsByHandle":"Wind\Models\BaseElementModel":private]=>
  array(2) {
    ["url"]=>
    NULL
    ["mainPhoto"]=>
    object(Wind\Models\FieldModel)#250 (7) {
      ["fieldType":"Wind\Models\FieldModel":private]=>
      NULL
      ["attributes":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      array(9) {
        ["required"]=>
        bool(false)
        ["translatable"]=>
        int(0)
        ["id"]=>
        int(5)
        ["name"]=>
        string(10) "Main Photo"
        ["handle"]=>
        string(9) "mainPhoto"
        ["context"]=>
        string(6) "global"
        ["instructions"]=>
        string(0) ""
        ["type"]=>
        string(6) "Assets"
        ["settings"]=>
        string(0) ""
      }
      ["attributeConfigs":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      array(9) {
        ["id"]=>
        array(8) {
          ["maxLength"]=>
          int(11)
          ["min"]=>
          int(-2147483648)
          ["max"]=>
          int(2147483647)
          ["decimals"]=>
          int(0)
          ["type"]=>
          string(6) "number"
          ["unsigned"]=>
          bool(false)
          ["length"]=>
          int(10)
          ["column"]=>
          string(3) "int"
        }
        ["type"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["settings"]=>
        array(3) {
          ["model"]=>
          NULL
          ["column"]=>
          string(4) "text"
          ["type"]=>
          string(5) "mixed"
        }
        ["name"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["handle"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["context"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["instructions"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["required"]=>
        array(8) {
          ["maxLength"]=>
          int(1)
          ["default"]=>
          bool(false)
          ["required"]=>
          bool(true)
          ["column"]=>
          string(7) "tinyint"
          ["unsigned"]=>
          bool(true)
          ["type"]=>
          string(4) "bool"
          ["min"]=>
          int(0)
          ["max"]=>
          int(255)
        }
        ["translatable"]=>
        array(8) {
          ["maxLength"]=>
          int(1)
          ["default"]=>
          bool(false)
          ["required"]=>
          bool(true)
          ["column"]=>
          string(7) "tinyint"
          ["unsigned"]=>
          bool(true)
          ["type"]=>
          string(4) "bool"
          ["min"]=>
          int(0)
          ["max"]=>
          int(255)
        }
      }
      ["classSuffix":protected]=>
      string(5) "Model"
      ["classHandle":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      NULL
      ["extraAttributeNames":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      array(0) {
      }
      ["strictAttributes":protected]=>
      bool(true)
    }
  }
  ["elementType":protected]=>
  NULL
  ["attributeDataTypes":protected]=>
  array(2) {
    ["RichText"]=>
    string(4) "text"
    ["PlainText"]=>
    string(7) "varchar"
  }
  ["attributes":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  array(26) {
    ["enabled"]=>
    int(1)
    ["locale"]=>
    string(2) "cs"
    ["id"]=>
    int(3932)
    ["type"]=>
    string(5) "Entry"
    ["created_at"]=>
    object(Wind\Structures\DateTime)#359 (3) {
      ["date"]=>
      string(26) "2023-02-27 14:04:38.000000"
      ["timezone_type"]=>
      int(1)
      ["timezone"]=>
      string(6) "+00:00"
    }
    ["updated_at"]=>
    NULL
    ["slug"]=>
    string(84) "komunikace-evropska–podbabska-studie-proveditelnosti-dopravne-inzenyrske-posouzeni"
    ["uri"]=>
    string(94) "reference/komunikace-evropska–podbabska-studie-proveditelnosti-dopravne-inzenyrske-posouzeni"
    ["section_id"]=>
    int(142)
    ["type_id"]=>
    int(141)
    ["author_id"]=>
    int(52)
    ["post_date"]=>
    object(Wind\Structures\DateTime)#360 (3) {
      ["date"]=>
      string(27) "-0001-11-30 00:00:00.000000"
      ["timezone_type"]=>
      int(1)
      ["timezone"]=>
      string(6) "+00:00"
    }
    ["expiry_date"]=>
    NULL
    ["title"]=>
    string(95) "Komunikace Evropská – Podbabská, studie proveditelnosti, dopravně inženýrské posouzení"
    ["feature"]=>
    string(1) "0"
    ["hide"]=>
    string(1) "0"
    ["titleInList"]=>
    string(40) "R_SDK_D21-046  Kapacitní posouzení KEP"
    ["categoryreference"]=>
    int(3924)
    ["newUrl"]=>
    string(0) ""
    ["investor"]=>
    string(24) "Městská část Praha 6"
    ["datre"]=>
    string(4) "2022"
    ["misto"]=>
    string(7) "Praha 6"
    ["ucel"]=>
    string(221) "Dopravně inženýrské posouzení bylo zaměřeno na komentáře k efektu záměru KEP na širší dotčenou komunikační síť a na prověření kapacit variantně uvažovaných křižovatek v jednotlivých oblastech. "
    ["content"]=>
    string(1140) "<h3>Popis projektu</h3>
<p>Posouzení úrovně kvality dopravy bylo provedeno na 5 klíčových křižovatkác kapacitními výpočty. Dále byl posouzen 45 m dlouhý průpletový úsek dopravních proudů na vyústění tunelu a ulice Šárecká do ramene křižovatky s ulicí Evropská. Posouzení průpletového úseku bylo pomocí mikroskopické dynamické simulace.</p>
<h3>Popis činnosti</h3>
<p>Pro posouzení kapacity světelně signalizovaných křižovatek byl použit odborný software EDIP-el., který je certifikovaný pro výpočty v souladu s technickými podmínkami TP 188.</p>
<p>Mikroskopický model pro účely posouzení průpletového úseku byl vytvořen v německém softwaru VISSIM 2022. Mikroskopická simulace dopravy je uznávaným nástrojem pro posouzení kapacity dopravní sítě s využitím matematických modelů v detailu pohybu jednotlivých vozidel včetně cyklistů, příp. chodců. Předností této metody je možnost zohlednit dynamický vliv dopravního proudu v širším zájmovém území na rozdíl od kapacitních výpočtů posuzujících křižovatku nebo úsek izolovaně.</p>"
    ["gallery"]=>
    int(193)
    ["documents"]=>
    int(1)
  }
  ["attributeConfigs":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  array(17) {
    ["id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["enabled"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(1)
      ["default"]=>
      bool(true)
      ["required"]=>
      bool(true)
      ["column"]=>
      string(7) "tinyint"
      ["unsigned"]=>
      bool(true)
      ["type"]=>
      string(4) "bool"
      ["min"]=>
      int(0)
      ["max"]=>
      int(255)
    }
    ["locale"]=>
    array(3) {
      ["column"]=>
      string(6) "locale"
      ["default"]=>
      string(0) ""
      ["type"]=>
      string(6) "locale"
    }
    ["slug"]=>
    array(2) {
      ["label"]=>
      string(4) "Slug"
      ["type"]=>
      string(6) "string"
    }
    ["uri"]=>
    array(2) {
      ["label"]=>
      string(3) "URI"
      ["type"]=>
      string(6) "string"
    }
    ["created_at"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["updated_at"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["root"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["lft"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["rgt"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["level"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["section_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["type_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["author_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["post_date"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["expiry_date"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["parent_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
  }
  ["classSuffix":protected]=>
  string(5) "Model"
  ["classHandle":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  NULL
  ["extraAttributeNames":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  array(14) {
    [0]=>
    string(4) "type"
    [1]=>
    string(5) "title"
    [2]=>
    string(7) "feature"
    [3]=>
    string(4) "hide"
    [4]=>
    string(11) "titleInList"
    [5]=>
    string(17) "categoryreference"
    [6]=>
    string(6) "newUrl"
    [7]=>
    string(8) "investor"
    [8]=>
    string(5) "datre"
    [9]=>
    string(5) "misto"
    [10]=>
    string(4) "ucel"
    [11]=>
    string(7) "content"
    [12]=>
    string(7) "gallery"
    [13]=>
    string(9) "documents"
  }
}

    
  

Popis projektu

Posouzení úrovně kvality dopravy bylo provedeno na 5 klíčových křižovatkác kapacitními výpočty. Dále byl posouzen 45 m dlouhý průpletový úsek dopravních proudů na vyústění tunelu a ulice Šárecká do ramene křižovatky s ulicí Evropská. Posouzení průpletového úseku bylo pomocí mikroskopické dynamické simulace.

Popis činnosti

Pro posouzení kapacity světelně signalizovaných křižovatek byl použit odborný software EDIP-el., který je certifikovaný pro výpočty v souladu s technickými podmínkami TP 188.

Mikroskopický model pro účely posouzení průpletového úseku byl vytvořen v německém softwaru VISSIM 2022. Mikroskopická simulace dopravy je uznávaným nástrojem pro posouzení kapacity dopravní sítě s využitím matematických modelů v detailu pohybu jednotlivých vozidel včetně cyklistů, příp. chodců. Předností této metody je možnost zohlednit dynamický vliv dopravního proudu v širším zájmovém území na rozdíl od kapacitních výpočtů posuzujících křižovatku nebo úsek izolovaně.

Další služby

Kontaktujte nás

PUDIS a.s.

Podbabská 1014/20, 160 00 Praha 6

Telefon: +420 267 004 111

E-mail: info@pudis.cz

ISDS: hd4fwa5

IČO: 45272891

DIČ: CZ45272891

BÚ: 105026522/0300

Všechny kontakty →