Známe cestu

INVESTOR

Ředitelství silnic a dálnic, Závod Praha

DATUM REALIZACE

příprava ve fázi DUR od roku 1998

MÍSTO

Severní sektor Prahy, Středočeský kraj

ÚČEL PROJEKTU

Stavba SOKP 519 společně se stavbou 518 Ruzyně – Suchdol kompletuje Pražský okruh v jeho severním segmentu. SOKP spojuje síť radiálních silnic a dálnic, chrání Prahu před tranzitní dopravou, rozvádí cílovou a zdrojovou dopravu po Praze a spojuje okrajové

    object(Wind\Models\EntryModel)#355 (9) {
  ["strictAttributes":protected]=>
  bool(false)
  ["fieldsByHandle":"Wind\Models\BaseElementModel":private]=>
  array(2) {
    ["url"]=>
    NULL
    ["mainPhoto"]=>
    object(Wind\Models\FieldModel)#250 (7) {
      ["fieldType":"Wind\Models\FieldModel":private]=>
      NULL
      ["attributes":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      array(9) {
        ["required"]=>
        bool(false)
        ["translatable"]=>
        int(0)
        ["id"]=>
        int(5)
        ["name"]=>
        string(10) "Main Photo"
        ["handle"]=>
        string(9) "mainPhoto"
        ["context"]=>
        string(6) "global"
        ["instructions"]=>
        string(0) ""
        ["type"]=>
        string(6) "Assets"
        ["settings"]=>
        string(0) ""
      }
      ["attributeConfigs":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      array(9) {
        ["id"]=>
        array(8) {
          ["maxLength"]=>
          int(11)
          ["min"]=>
          int(-2147483648)
          ["max"]=>
          int(2147483647)
          ["decimals"]=>
          int(0)
          ["type"]=>
          string(6) "number"
          ["unsigned"]=>
          bool(false)
          ["length"]=>
          int(10)
          ["column"]=>
          string(3) "int"
        }
        ["type"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["settings"]=>
        array(3) {
          ["model"]=>
          NULL
          ["column"]=>
          string(4) "text"
          ["type"]=>
          string(5) "mixed"
        }
        ["name"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["handle"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["context"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["instructions"]=>
        array(1) {
          ["type"]=>
          string(6) "string"
        }
        ["required"]=>
        array(8) {
          ["maxLength"]=>
          int(1)
          ["default"]=>
          bool(false)
          ["required"]=>
          bool(true)
          ["column"]=>
          string(7) "tinyint"
          ["unsigned"]=>
          bool(true)
          ["type"]=>
          string(4) "bool"
          ["min"]=>
          int(0)
          ["max"]=>
          int(255)
        }
        ["translatable"]=>
        array(8) {
          ["maxLength"]=>
          int(1)
          ["default"]=>
          bool(false)
          ["required"]=>
          bool(true)
          ["column"]=>
          string(7) "tinyint"
          ["unsigned"]=>
          bool(true)
          ["type"]=>
          string(4) "bool"
          ["min"]=>
          int(0)
          ["max"]=>
          int(255)
        }
      }
      ["classSuffix":protected]=>
      string(5) "Model"
      ["classHandle":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      NULL
      ["extraAttributeNames":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
      array(0) {
      }
      ["strictAttributes":protected]=>
      bool(true)
    }
  }
  ["elementType":protected]=>
  NULL
  ["attributeDataTypes":protected]=>
  array(2) {
    ["RichText"]=>
    string(4) "text"
    ["PlainText"]=>
    string(7) "varchar"
  }
  ["attributes":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  array(24) {
    ["enabled"]=>
    int(1)
    ["locale"]=>
    string(2) "cs"
    ["id"]=>
    int(3512)
    ["type"]=>
    string(5) "Entry"
    ["created_at"]=>
    object(Wind\Structures\DateTime)#357 (3) {
      ["date"]=>
      string(26) "2021-08-27 12:49:33.000000"
      ["timezone_type"]=>
      int(1)
      ["timezone"]=>
      string(6) "+00:00"
    }
    ["updated_at"]=>
    NULL
    ["slug"]=>
    string(63) "silnicni-okruh-kolem-prahy-sokp-stavba-519-suchdol–brezineves"
    ["uri"]=>
    string(73) "reference/silnicni-okruh-kolem-prahy-sokp-stavba-519-suchdol–brezineves"
    ["section_id"]=>
    int(142)
    ["type_id"]=>
    int(141)
    ["author_id"]=>
    int(1)
    ["post_date"]=>
    object(Wind\Structures\DateTime)#358 (3) {
      ["date"]=>
      string(27) "-0001-11-30 00:00:00.000000"
      ["timezone_type"]=>
      int(1)
      ["timezone"]=>
      string(6) "+00:00"
    }
    ["expiry_date"]=>
    NULL
    ["title"]=>
    string(72) "Silniční okruh kolem Prahy (SOKP), stavba 519 Suchdol – Březiněves"
    ["feature"]=>
    string(1) "0"
    ["datre"]=>
    string(36) "příprava ve fázi DUR od roku 1998"
    ["ucel"]=>
    string(276) "Stavba SOKP 519 společně se stavbou 518 Ruzyně – Suchdol kompletuje Pražský okruh v jeho severním segmentu. SOKP spojuje síť radiálních silnic a dálnic, chrání Prahu před tranzitní dopravou, rozvádí cílovou a zdrojovou dopravu po Praze a spojuje okrajové "
    ["misto"]=>
    string(42) "Severní sektor Prahy, Středočeský kraj"
    ["content"]=>
    string(1638) "<h4>Stav přípravy</h4>
<p>Stavba 519 je v požadované funkci možná pouze společně se stavbou 518. Hraničním úsekem je přitom přemostění Vltavy, příslušné stavbě 519.</p>
<p>Historie umístění silničního okruhu sahá až do meziválečného období minulého století a vyvíjela se s upřesňováním v příslušných územních plánech. Příprava podle aktuálně platného ÚPn Prahy zahájila zpracováním DÚR v roce 1998, vydáním územního rozhodnutí v roce 2008 a byla v linii přípravné dokumentace přerušena zastavením územního řízení v roce 2015.</p>
<p>Obnovení přípravy je podmíněno návrhem technického řešení, jako podkladu pro nový proces EIA, který bude v souladu se Zásadami územního rozvoje a Územním plánem hl. m. Prahy.</p>
<h3>Základní údaje stavby v posledním řešení</h3>
<p>Novostavba pozemní komunikace, celková délka trasy 6,68 km, šestipruhová kategorie R34/100, v části modifikovaná s rezervou ve středu vozovky, úprava Prosecké radiály (D8) v délce 1,8 km, úprava sil. II/608 (ul. Ústecká) v délce 0,9 km, 3 mimoúrovňové křižovatky, 3 velké mosty na hlavní trase, 1 tunel a galerie, 3 ekodukty, 7 dalších mostů (tři v trase Prosecké radiály), rozsáhlé přeložky stávajících inženýrských sítí (elektrické vedení VVN 110kV, sdělovací kabely, VTL plynovody, vodovody), technologické vybavení tunelů, ekoduktů a SOKP</p>
<h3>Prováděné činnosti</h3>
<ul>
<li>Pro hl. město Prahu stabilizační technické a územní studie</li>
<li>Pro investora DÚR a doprovodné dokumentace</li>
</ul>"
    ["gallery"]=>
    int(151)
    ["investor"]=>
    string(44) "Ředitelství silnic a dálnic, Závod Praha"
    ["categoryreference"]=>
    int(3300)
    ["newUrl"]=>
    string(0) ""
    ["titleInList"]=>
    string(0) ""
  }
  ["attributeConfigs":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  array(17) {
    ["id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["enabled"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(1)
      ["default"]=>
      bool(true)
      ["required"]=>
      bool(true)
      ["column"]=>
      string(7) "tinyint"
      ["unsigned"]=>
      bool(true)
      ["type"]=>
      string(4) "bool"
      ["min"]=>
      int(0)
      ["max"]=>
      int(255)
    }
    ["locale"]=>
    array(3) {
      ["column"]=>
      string(6) "locale"
      ["default"]=>
      string(0) ""
      ["type"]=>
      string(6) "locale"
    }
    ["slug"]=>
    array(2) {
      ["label"]=>
      string(4) "Slug"
      ["type"]=>
      string(6) "string"
    }
    ["uri"]=>
    array(2) {
      ["label"]=>
      string(3) "URI"
      ["type"]=>
      string(6) "string"
    }
    ["created_at"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["updated_at"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["root"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["lft"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["rgt"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["level"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["section_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["type_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["author_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
    ["post_date"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["expiry_date"]=>
    array(2) {
      ["column"]=>
      string(8) "datetime"
      ["type"]=>
      string(8) "datetime"
    }
    ["parent_id"]=>
    array(8) {
      ["maxLength"]=>
      int(11)
      ["min"]=>
      int(-2147483648)
      ["max"]=>
      int(2147483647)
      ["decimals"]=>
      int(0)
      ["type"]=>
      string(6) "number"
      ["unsigned"]=>
      bool(false)
      ["length"]=>
      int(10)
      ["column"]=>
      string(3) "int"
    }
  }
  ["classSuffix":protected]=>
  string(5) "Model"
  ["classHandle":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  NULL
  ["extraAttributeNames":"Wind\Models\BaseModel":private]=>
  array(12) {
    [0]=>
    string(4) "type"
    [1]=>
    string(5) "title"
    [2]=>
    string(7) "feature"
    [3]=>
    string(5) "datre"
    [4]=>
    string(4) "ucel"
    [5]=>
    string(5) "misto"
    [6]=>
    string(7) "content"
    [7]=>
    string(7) "gallery"
    [8]=>
    string(8) "investor"
    [9]=>
    string(17) "categoryreference"
    [10]=>
    string(6) "newUrl"
    [11]=>
    string(11) "titleInList"
  }
}

    
  

Stav přípravy

Stavba 519 je v požadované funkci možná pouze společně se stavbou 518. Hraničním úsekem je přitom přemostění Vltavy, příslušné stavbě 519.

Historie umístění silničního okruhu sahá až do meziválečného období minulého století a vyvíjela se s upřesňováním v příslušných územních plánech. Příprava podle aktuálně platného ÚPn Prahy zahájila zpracováním DÚR v roce 1998, vydáním územního rozhodnutí v roce 2008 a byla v linii přípravné dokumentace přerušena zastavením územního řízení v roce 2015.

Obnovení přípravy je podmíněno návrhem technického řešení, jako podkladu pro nový proces EIA, který bude v souladu se Zásadami územního rozvoje a Územním plánem hl. m. Prahy.

Základní údaje stavby v posledním řešení

Novostavba pozemní komunikace, celková délka trasy 6,68 km, šestipruhová kategorie R34/100, v části modifikovaná s rezervou ve středu vozovky, úprava Prosecké radiály (D8) v délce 1,8 km, úprava sil. II/608 (ul. Ústecká) v délce 0,9 km, 3 mimoúrovňové křižovatky, 3 velké mosty na hlavní trase, 1 tunel a galerie, 3 ekodukty, 7 dalších mostů (tři v trase Prosecké radiály), rozsáhlé přeložky stávajících inženýrských sítí (elektrické vedení VVN 110kV, sdělovací kabely, VTL plynovody, vodovody), technologické vybavení tunelů, ekoduktů a SOKP

Prováděné činnosti

  • Pro hl. město Prahu stabilizační technické a územní studie
  • Pro investora DÚR a doprovodné dokumentace

Další služby

Kontaktujte nás

PUDIS a.s.

Podbabská 1014/20, 160 00 Praha 6

Telefon: +420 267 004 111

E-mail: info@pudis.cz

ISDS: hd4fwa5

IČO: 45272891

DIČ: CZ45272891

BÚ: 105026522/0300

Všechny kontakty →